Ensin otimme vaihteiston pakettina irti.
sitten irroitimme kytkimen painelevyn ja kytkinlevyt.
Kuten kuvista huomaa, levyjen pinnat ovat kuluneet aika pahasti. Tämä johtaa kytkimen luistamiseen.


sen jälkeen irroitimme vauhtipyörän. Kannattaa katsoa, että vauhtipyörän ohjaustappi tulee samalle paikalle kuin irroittaessa. Tässä vaiheessa tarkistetaan, että kampiakselin tiiviste ei ole vuotanut vauhtipyörän puolelle.
Tämän jälkeen laitetaan vauhtipyörä kiinni oikeassa asennossa, ja sen jälkeen kohdistetaan kytkinlevyt kytkimen keskitystyökalulla ja kiristetään painelevyn ruuvit.


Kun tämä paketti on kasassa, tarkistetaan vielä kytkimen painelaakeri. Kuvan painelaakerissa on selvät kulumat/hakkaumat, ja se kuuluisi vaihtaa. Painelaakeri oireilee laatikon kohinana, kun kytkin on laskettu alas.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti